Inga fötter på jorden?

mars 2, 2009

Det finns faktiskt en bloggare förutom Federley som uttalar sig positivt om gårdagens fiaskoartikel i DN; folkpartisten Gunnar Andrén tycker att den är ”intressant” och fortsätter:

Jag är glad att jag inte gick på det.

Nej, jag förstår att man bör känna sig lurad om det visar sig att man står på samma sida av barrikaderna som någon person som faktiskt råkar ha lite pengar och kan tänka sig att lägga några kronor på att kampanja för något som han/hon tror på. Finns det dessutom personer med samma åsikter som har ordet PR-konsult bredvid sig i telefonkatalogen bör man skynda sig att hoppa över till den ädla och ideella motståndarsidan utan eftertanke. Tur att DN leverar sanningen så man slipper tänka själv…

Jag fortsätter läsa bloggen och kan inte hitta tillstymmelse till analysförmåga, jag kommer säkert hitta mer underhållning här i framtiden! Så länge kommentars-funktion saknas kommer man visst undan med vad som helst.

Kommentera

